+359 886 230 151v.yordanova@adw.bg

SEO – Какво е важно за търсачките?

За да се позиционирате на определено място в индекса, Google оценява над 200 компонента на вашият сайт. Тези фактори са свързани както със самата ви страница като код, съдържание, мета тагове и структура, така и с други компоненти като линкове към сайта ви, активност в социалните мрежи, ангажиране на потребителите с бранда чрез т.нар. viral marketing и др.

Съдържание – уникалността на съдържанието е основен фактор при позиционирането в индекса. То е ключовият елемент във вашия сайт и основа за надграждане при изготвяне на SEO стратегия.
Ключови думи – добрият подбор на ключови думи е определящ не само за позиционирането на сайта в търсачките, но и налагането на бранда ви в Интернет. Google обожава брандовете и им придава авторитет и тежест, затова избора на ключови думи и фрази не трябва да бъде подценяван процес.
Входящи линкове – входящите линкове са онази неизменна част, която показва на търсачките, че другите сайтове ви имат доверие и гарантират за вашата уникалност. Процесът на изграждане на качествен link building от авторитетни сайтове на практика е безкраен, защото натрупването на качествени връзки към сайта ви, повишава и вашият авторитет в Google, което пък от своя страна извежда сайта ви на по-предни позиции по желаните ключови думи.

Това е само част от компонентите, които определят позиционирането на сайта ви, а тези компоненти са над 200. Доверете се на специалистите!