Какво получавате?

Максимална възвръщаемост на разходите по реклама

Нашите PPC експерти са фокусирани върху осигуряването на максимална възвръщаемост (ROI) за всеки лев, изхарчен за реклама в Google Adwords. Метриките като достигане до повече потенциални клиенти и трафик към сайта са много важни, но в крайна сметка платената реклама трябва да оправдае разходите чрез конкретни реализации на вашите цели, продажби и ползи за вашия бизнес. С нашето съдействие Вие ще успеете да постигнете максимална възвръщаемост на инвестициите.

google-partner-logo

Ключовите думи- рентабилност и ефективност

Значението на ключовите думи вече не може да бъде толкова добре измерено в Analytics, когато говорим за органичното търсене. Ключовите думи са важни, когато трябва да установим кои ключови фрази допринасят за най-качествените посещения на вашия сайт. Тази необходима статистика получавате с обстоен репорт от платеното търсене.

В нашите отчети ще наблегнем на най-важните ключови думи; онези, които ви докарват най-качествените посещения, измерени в потребителски интерес към сайта и брой извършени конверсии. Този репорт е изключително полезен за всички останали дигитални дейности от маркетинга, включително SEO и копирайтинг стратегии. Също така ще ви помогне да оптимизирате по-добре страниците на сайта Ви и да създадете ново съдържание, ориентирано към ключовите думи, които са се доказали като най-ефективни.

 

Време

Инвестирането в реклама от време на време никога не е достатъчно. Правилното управление на рекламите трябва да бъде ежедневна задача. Това отнема време и е нужна компетентност. Разбира се, може да ограничите това време до кратки наблюдения на кампанията, но ще забележите, че потенциалната възвръщаемост на инвестициите не е толкова висока. В някаква степен може да се каже, че не си струва инвестирането в PPC маркетинг, ако не сте готови да инвестирате нужното количество пари и време, за да оптимизирате кампанията си всеки ден.

Ако поверите управлението на Вашата Adwords кампания на нас, ще можете да си върнете ценния ресурс време. Ще имате възможността да пренасочите вниманието си в тези часове върху други важни сфери от маркетинговата Ви стратегия. Също така ще можете да оползотворите времето си в по-добро управляване на Вашия бизнес със самочувствието, че Вашите кампании са поверени в правилните ръце на квалифицирани експерти.

 

Поръчай сега

 

 

Какво ще направим за Вас?

 

adwords experts

 

Настройване и стартиране на кампания

Добре оптимизираният акаунт и правилно структурираната кампания ще улеснят последващото им правилно управляване. Ние създаваме качествено структурирани кампании, които да отговарят по гъвкавост на бюджета и да бъдат насочени към възвръщаемост на инвестициите. Структурата може да включва:

  • Отделяне на мрежата за търсене и дисплейната мрежа в две отделни кампании.

  • Кампании, насочени към определени георгафски точки.

  • Кампании за популяризиране на бранд, изградени по определени ключови думи, свързани с бранда.

  • Анализ и определяне на ключовите думи, които водят до реализации на целите.

  • Remarketing кампания.

 

Изграждане на ефективен списък от ключови думи

Вашите клиенти изразяват своите нужди и намерения в търсачките, като използват определени заявки за търсене. Ние проучваме тези заявки и създаваме изчерпателни списъци от ключови думи, като ги поддържаме актуални спрямо заявките за търсене, които ще ви донесат реализации. Тази работа е ежедневна и съдържа следните етапи:

  • Първоначално проучване на ключовите думи и тестване

  • Разширяване и редактиране на списъка с ключови думи на базата на отчетите по заявките за търсене, отчетени в кампанията

  • Отделяне на новооткритите ключови думи в нови рекламни групи с нови реклами

 

Оптимизиране на рекламите

Ефективните реклами отговарят на конкретното търсене на потребителя и съдържат в себе си важна информация, която цели да подтикне потребителя да кликне върху тях. Нашите професионални копирайтъри могат да бъдат много убедителни в рамките на малкото думи, които Google Adwords позволява да се съдържат в рекламата. Също така ние никога не се ограничаваме в създаването на много добра реклама. Ние постоянно експериментираме с нови идеи, които да надминат най-доброто, което сме направили до момента.

Управление на акаунт и оптимизация

Максималната възвръщаемост на инвестициите изисква ежедневна оптимизация. Тук ще изброим някои от нашите ежедневни задачи, които изпълняваме за един акаунт:

  • Разпределяне на бюджетите между кампаниите в акаунта с цел максимална възвръщаемост на инвестициите.

  • Ежедневна оптимизация на бидовете (ако не използваме оптимизатора на реализациите).

  • Тестване на рекламите чрез тяхното редуване в системата и определяне на по-добрата; редактиране на рекламите със слабо представяне.

  • Анализ на заявките за търсене, зададени от потребителите, които са били привлечени от заложените в кампанията ключови думи с широко съвпадение.

  • Оптимизиране на местоположенията в кампания, насочена към дисплейната мрежа.

  • Оптимизиране на целевата страница.

  • Управление на разширенията на рекламите.

 

Remarketing

Ремаркетингът позволява да се показват реклами на хора, които наскоро са посетили вашия уебсайт. Те ще им се появят по-късно чрез дисплейната мрежа на Google. Този метод е доказано ефективен за връщането на скорощни посетители обратно на вашия сайт, където те могат да извършат конверсия.

Ние ще настроим и ще създадем тези кампании, за да се възползвате напълно от възможностите на Adwords за пренасочване.

Дизайн и разработка на landing страница

Ефективната landing страница, която стои отделно от вашия сайт, доказано подобрява качествения рейтинг и увеличава процента извършени конверсии от посетителите на сайта.

Ние използваме утвърдени добри практики за оптимизиране на целеви страници.

Проследяване на реализациите

Реализациите определят възвръщаемостта на инвестициите. Ние ще се погрижим да проследим качеството на всяка конверсия, която е или директно генерирана или подпомогната от някоя от кампаниите ви в Adwords.

Освен това можем да проследим и да измерим пътя на потребителя докато извърши конверсия. Много често клиентите първо правят проучване през мобилните си телефони и след това финализират своята поръчка по-късно през лаптоп или настолен компютър. Чрез измерване на каналите и на устройствата, през които преминават потребителите до завършване на поръчката, ще можем да ви предоставим ясна оценка как всяко устройство и всеки канал допринасят за продажбите и възвръщаемостта на инвестициите.

Поръчай сега