Adw Agency има удоволствието да представи услугата за SEO одит на Вашата фирма. Ние ще съдействаме за правилното развитие на Вашия сайт с увереност, яснота и цялостна информираност чрез прилагането на персонализиран SEO Одит.
Този SEO Одит ще бъде от полза на Вашия бранд, като способства за елиминирането на грешки и повишаването на ползите за Вашия сайт, правилното следене на конкуренцията и др.
Описанията, изложени по-долу, са разработени на базата на тактически и концептуални проучвания за оценка и взимане на перспективни решения, свързани с бъдещето на Вашия сайт.

Анализ на страниците на сайта (On Site)

Когато говорим за оптимизация, е важно да не се пренебрегва структурата на сайта. От хедъра до футъра, търсачката преглежда всеки един елемент от кода на Вашия сайт. Важно е да имате ясна представа за всяка слабост, която има сайта от гледна точка на неговото техническо изпълнение.
Ние ще извършим одит на цялостното представяне на сайта и анализ на съдържанието, който ще очертае текущото състояние на сайта спрямо изискванията на търсачката за позициониране на сайта на водещи позиции.

On-Page SEO

1. Оценка на представянето на сайта
 Оценка на уеб дизайна
 Проверка на представянето през различни браузъри
 Custom 404 page

2. Достъпност
 Ще проверим как търсачката гледа на вашия сайт
 Оценка на JavaScript, Flash и бисквитки, за да се уверим дали навигацията на сайта е безупречна
 Оценка на robots.txt файла
 Проверка за наличие на JavaScript в навигацията
 Проверка за наличие на Flash
 Проверка за наличие на счупени линкове

3. Google Health Проверка
 Проверка представянето на сайта по ключови думи
 Проверка представянето на сайта по търсене на бранд

4. URL Проверка
 Оценка на основния URL и на URL адресите на подстраниците;
 Оценка дълбочината на директорията
 Проверка на линковете на страниците за изграждане на най-добрия тип структура (чрез употреба на тирета, а не на долни черти, например)

5. Проверка на редиректи
 Сървърна проверка за 302 редиректи
 Оценка на canonical URL на заглавната страница за възникнали проблеми

6. Проверка на заглавни тагове (Title Tag)
 Оценка на липсващи/дублирани/прекалено дълги/прекалено кратки заглавия
 Проверка дали заглавията са уникални, описателни, релевантни и стегнато написани

7. Проверка на мета тагове (Meta Tag)
 Проверка за правилната настройка на robots.txt файла
 Оценка на мета описанията за дублирани/ прекалено дълги/ прекалено кратки описания;
 Проверка дали мета таговете са уникални, описателни, релевантни и стегнато написани

8. Съдържание и ключови думи
 Оценка качеството на съдържанието
 Проверка дали съдържанието е насочено към потребителя
 Оценка на заглавни тагове (H1, H2, H3 …)
 Оценка на дължината на съдържанието

9. Оцена на дублирано съдържание
 Проверка за наличие на дублирано съдържание
 Проверка за евентуална кражба на съдържанието от страна на други сайтове
 Проверка за дублирани URL адреси

10. Оценка на изображенията
 Проверка на alt описания
 Проверка на файловите имена на изображенията
 Проверка структурата на директорията на изображенията

11. Оценка на вътрешните връзки
 Проверка на броя връзки
 Проверка на всички no-follow страници
 Проверка на всички anchor текстове
 Проверка на форматирането на хиперлинковете

12. Оценка на местоположенията
 Проверка на информацията за контакт – дали е правилно изписана спрямо изискванията за локални директории
 Оценка на домейна спрямо целевата държава/регион
 Оценка на IP адреса спрямо географското местополжение на целевата аудитория
 Проверка на семантиката на HTML кодовете
 Оценка на големината на файловете на всички страници
 Оценка на времето за зареждане на всички страници
 Оценка на всички HTML кодове за грешки при използването на услуга за W3C валидиране

Off-Page SEO

Отчетите, описани по-долу, са валидни за сайтове, които са натрупали история и не влизат в SEO Одита за нови сайтове.
13. Back-End Проверка
 Оценка и преглед на последния мащабен редизайн на сайта
 Оценка на системата за управление на съдържанието
 Оценка на уеб хоста/сървъра на сайта
 Оценка на възрастта на домейна
 Проверка за изтичането на срока на домейна

14. Оценка на състоянието на сайта
 Отчет за текущото състояние на входящите връзки
 Отчет за текущото състояние на индексираните страници
 Информация за потребителите на сайта
 Отчет за Domain Authority и други показатели, които определят силата на домейна и на страниците на сайта
 Отчет на SERP (класирането на сайта) в Google

Анализ на конкуренцията

След като направим щателна проверка и оценка на вашия сайт, ние ще проверим силните и слабите страни на вашите преки конкуренти, техните възможности за развитие и регрес (SWOT анализ).
Ще направим отчет на конкуренцията, който ще включва информация за вашите топ 3 конкуренти. Ще разгледаме тяхната стратегия за ключови думи, съдържание, изграждане на връзки към други сайтове и технтие SEO показатели.
Този отчет ще ни помогне за разработката на стратегия за бъдещо развитие, която ще включва най-добрите доказали се практики във вашата ниша и която ще помогне за избягването на тактики, които не помагат за прогреса на сайта.

Проучване на ключови думи за вашия сайт и препоръки

Проучването на ключовите думи стои в основата на всяка интернет маркетингова кампания. От съдържанието на вашия сайт до линковете към други сайтове, ние винаги ще разглеждаме оптимизацията на сайта спрямо конкретното ядро от ключови думи, специално създадено за вашия сайт.
В допълнение към откриването на потенциални ключови думи за оптимизация, ние ще следим представянето и развитието на вашия сайт в търсачката като резултати при изписване на ключовите думи в полето за търсене в търсачките.
Този отчет включва:
Препоръчани ключови думи и Стратегически отчет
 Проучване на ключови думи и изграждане на ядро – цялостен преглед на ключови дум, подреда по значение, обем на месечни търсения, комерсиалност и конкуренция
 Кратък, среден и дългосрочен план за оптимизиране на вашия сайт по съответните ключови думи с конкретни данни, за да се уверите във възвращаемостта на Вашите инвестиции в SEO усилия.

Какво предлагаме?

Одит
Одит
План
План
Оптимизиране
Оптимизиране
Резултати
Резултати
  • Анализ – преди да ви изпратим оферта правим много подробен анализ на сайта, който включва позицията на сайта към текущото време на анализ, ключовите думи и фрази, входящите линкове, правилно изградена структура на сайта, съдържание, конкуренцията в съответната пазарна ниша и др.
  • Стратегия – изготвяме стратегия за успешното оптимизиране на Вашия сайт. Тази стратегия включва много компоненти и е индивидуална за всеки сайт. Съчетава в себе си най-добрите практики в SEO оптимизацията и е съобразена с актуалните тенденции за промяна в алгоритмите.
  • Решения за бизнеса ви – практиката ни дава сигурността да твърдим, че предлаганите от нас решения работят в полза на бизнеса ви. Нашата основна цел е вашият бизнес да получи по-голяма популярност, възвръщаемост на инвестицията (ROI) и увеличение на продажбите през Интернет.
  • Отчитане на резултатите – изготвяне на месечни репорти за работата по вашия сайт, отчитане на промените на позициите на вашия сайт в индекса на Google.